ksenia_br
Fari, send en e-post (jeg sender en personlig melding) til sjefen for servicesenteret en melding med en beskrivelse av problemet og dataene dine (fullt navn, adresse, telefonnummer, skanning / bilde av garantikortet og sjekk ). For leveringsalternativet, sjekk med mesteren. Hvis du velger din egen leveringsmåte, må du betale for leveransen selv. Jeg vil advare mesteren om at du må skrive til ham slik at prosessen går raskere
Fari
ksenia_br, Hurra! I går gikk mannen min for å hente enheten fra servicesenteret, slik at du kan skyte garantisten og sende den, og senteret mottok en reservedel til oss, så i dag vil jeg allerede være med et fungerende røykhus. Tusen takk for at du deltok, til tross for at jeg ikke brukte valget ditt !!!
olgea
God ettermiddag alle sammen. Noen ganger skaffet jeg meg også et røykhus. I går kunne jeg endelig prøve det.
Les alle 148 sidene av emnet på nytt. Da jeg åpnet esken og begynte å se på tilgjengeligheten, ble jeg overrasket over utformingen av bollen for flis, den har et ben, som i Larissas amerikanske. Jeg savnet vognen da jeg leste emnet at de gjør dette nå.
Elektrisk røykhuskomfyr Brand 6060
Koppen er veldig bra, og det er ingen spørsmål om hvordan du installerer den.
Siden jeg leste hele emnet, installerte jeg dryppebrettet umiddelbart.
Jeg hadde sild, som lå i salt en dag, jeg bestemte meg for å røyke den på en kald måte.
Men siden barken av eik og einerbær ikke var på apoteket, la jeg til svart te, tørr rosmarin og et eple i en kopp.
Elektrisk røykhuskomfyr Brand 6060
Hun satte baltesilda på risten.
Jeg satte den på kaldrøyking i 15 minutter. Røyk kom fra ventilen og til siden av ventilen fra lokket. Siden jeg ikke har hette nå, dekket jeg røykhuset med 2 håndklær, våte og tørre. Men etter 15 minutter var fisken helt lett. Lagt til ytterligere 20 minutter.
Nesten uforandret i farge, og den nedre fisken over koppen er brent godt.
Elektrisk røykhuskomfyr Brand 6060
Hun tok den ut, la den i en krukke, helte den med olje og pepper og sendte den til personalet for å lage hermetikk. Jeg legger den i kjøleskapet om morgenen, jeg prøver den om kvelden. Jeg lurer på hvorfor det forble lys, fordi te tilsettes nettopp for en vakker farge.
På kvelden vil jeg prøve å kjøpe eikebark og røyke saltet rosa laks i varmrøyking. Og i morgen vil jeg bryte forskjellige grener av foreldrene mine.
Så skal jeg fortelle deg hva som skjedde.
Basja
Og hun kunne ikke farges, teen brant øyeblikkelig ut, og epler og einer gir aroma, og røyken gir sjetongene, som ikke var der, og sammen med tefargen.
Sitat: Basja
hun kunne ikke farges, teen brant ut øyeblikkelig, og epler og einer gir aroma, og røyken gir sjetongene, som ikke var der, og sammen med tefargen.
AAAA, tusen takk.
Sitat: olgea
hun har et bein, som i Larissas amerikanske.
Å, så flott! Så Brand lyttet til min anbefaling, jeg visste ikke det heller, og jeg er veldig glad, takk! Gratulerer med kjøpet, Olya!
Sitat: dopleta
Gratulerer med kjøpet, Olya!
Takk Laris. Ektefellen kom virkelig opp i går at han lukter røyk, men foreløpig kommer det snart en hette. Jeg vil veldig gjerne lage mat med henne.
Lёlik
For å få en "røkt" farge holder jeg fisken foreløpig i en saltoppløsning av sterk te, som anbefalt på forumet. Så viser hun seg ikke blek. Nylig kjøpte jeg en lodde, den er nå alt med kaviar (jeg ser at den skulle gyte, men den ble fanget opp underveis). Jeg satte den på alle ristene i røykehuset, og la den først på kaldrøyking slik at den ble dynket i røyk i -15 minutter, og deretter en varmere 20 (sannsynligvis mindre, men jeg passet på), bein-rygger er ikke følte. Jeg helte sennepsolje på den avkjølte fisken - nesten brisling viste seg.
Jeg la også merke til at dagen etter ble røykelukten mer merkbar.
Sitat: Lёlik
Olga, jeg savnet denne informasjonen. Jeg vil definitivt prøve å gjøre dette.

Jeg la også merke til at dagen etter ble røykelukten mer merkbar.
Interessant, det virket for meg at de skrev at tvert imot, når han legger seg, blir den sterke smaken av røkt glattet ut.

Takk for rådet, jeg vil prøve.
Fari
hmm ... erstatter de ti som helles ut til meg i fravær av en firkantet ting ved bunnen av pinnen for koppen med chips. Nå henger det bare veldig ustabilt og er ikke løst på noen måte. Kanskje noen har noen ideer om hva de kan komme på, bortsett fra hvordan du gjør alt ekstremt forsiktig, for ikke å snu det?
Arkady _ru
Hva en ting? Koppen under sjetongene har et ben (eller en labb). Koppen min er rett og slett spennt på de ti, poten henger litt i luften, bunnen av koppen berører ikke.
Likevel kjøpte jeg den til 3500r, selv om jeg fortsatt tviler. Garantien er full, emballasjen viste seg å være ganske anstendig, selv om det var en markdown på den, men bollen med sykdommen fra Unit: bunndekselet på røykestativet ble skrelt av under transporten. Det ene benet var uten plaststøtte. Jeg ble ikke indignert, tok den. Bare for røyking, så det er greit og påvirker ikke enhetens garanti. Komplett sett, inkludert den andre tetningsringen. Det er også to skjeer. Jeg kjøpte et stykke Forester BC-500 / BC-501 i en online handel med kjøtt og fisk: en pakke på 100 rubler (bøk / or med timian og det samme med rosmarin). På en eller annen måte skal jeg prøve, det er ikke tid ... Som en skinke 02 fra Redmond kjøpte jeg den også.
Fari
i vår var det ingen poter under koppen ennå. sannsynligvis dukket det opp senere enn vårt ble produsert. vi har et firkantet hull i koppen på den ene siden, og det ble herlig satt på den samme firkantede mutteren (vel, unnskyld meg, jeg er ikke en tekniker, jeg vet ikke hva jeg skal kalle det som ble satt på basen av pinnen) men nå er det ingen slik mutter, det er nå rund tråd og den er større i diameter enn hullet i bollen. Nødvendigheten for oppfinnelsen er listig, legg et metallokk under bunnen av bollen med chips - det skal ikke snu. Det er lettere å vise enn å forklare - kyllingen blir røkt, vasket og fotografert
Arkady _ru
Du kan ganske enkelt gjøre bunnen av denne koppen tyngre. Det virket for meg at det ikke var noen grunn til at hun skulle velte om hun ikke hoppet på en trampoline med seg.
Og jeg er i tvil om at dette lille varmeelementet for chips er 1 kW. Varmeskive - det kan godt være. Jeg skal lage mat, jeg skal måle.
Sitat: Fari
Nei, tvert imot. Det aller første røykeriet som ble solgt i Amerika, og deretter Brand ble produsert, var en flisbeger med en stabil stamme. Her kan du se det:
Arkady _ru
I det store og hele trengs det hverken en labb eller en firkant der.
De begynte å legge en skje - dette er tull. Men en slik situasjon som kort steketid og en unyttig forsinket start (i det minste for natten burde være nok), kombinert med tapte eller manglende grillben, ble aldri løst, slik jeg forstår det. Den kinesiske programmereren fikk pengene og stakk av. Og mest sannsynlig er det bare at priskategorien til produktet ikke er den samme som det ville være et ønske om å endre programmet, siden alt solgt må tilbakekalles til tjenesten. Laget på kinesisk, slik at det går raskere å kaste det ut på markedet og være i forkant.
dopleta
Ser du, Arkady - som i en vits: det hum hvordan. I fire års bruk har jeg aldri vært plaget av mangel på silikonben, men koppens stabilitet-ustabilitet - ja.
Arkady _ru
Fraværet av et ben resulterte i det minste i tap av presentasjon. Når det gjelder flisekoppen, snur den opp ned når du lukker den med et lokk. Så søppel, hun trenger en holder (det blir ikke mye). Jeg mistet det av syne, fordi lokket ble værende i esken, men det sto ikke på bildene, eller så jeg det ikke.
olgea
God ettermiddag alle sammen.
Sitat: Arkady _ru
Interessant, poten min hviler veldig bra på bunnen av bollen, og koppen er veldig stabil.

Familien min overtalte meg, mens det ikke var noe hette hjemme, til å ta denne saken til foreldrene mine i huset deres og mens jeg røyket på gaten.
Jeg røkt biffbein til ertesuppe.
I begynnelsen la jeg den på kaldrøyking i 60 minutter. Men da jeg åpnet den, var beinene hvite. Så la jeg til flere eplegrener og varmrøyking i 60 minutter. Her er hva som skjedde:
Elektrisk røykhuskomfyr Brand 6060
Kjøttet har blitt veldig mykt, men sterkt røkt, lukten og smaken er veldig kraftig. Og selvfølgelig, helt annerledes enn de kjøpte røkt ribbeina. Så langt kan jeg ikke forstå bedre eller verre. Vi må tilpasse oss.
Og hvordan lager jeg kjøtt eller fisk etter å ha saltet tørrere og tettere? Bare tørr? Etter salting prøvde jeg å røyke den rosa laksen i kaldrøyking, kjøttet viser seg å være vannaktig.

Sitat: olgea
Interessant, men poten min hviler veldig bra på bunnen av bollen
Så du har det på "rekvisitten"!
men røykte mye,
60 minutter + 60 min. = sååå mye!
helt annerledes enn butikk
Olenka, vi har skrevet mange ganger at det aldri vil fungere som "i butikken". Det finnes også en helt annen teknologi! Så vi velger - kjøpte, dyre, med forskjellige, for å si det mildt, usunne tilsetningsstoffer eller våre egne, naturlige. Og hvordan røykte du den rosa laksen? Sannsynligvis overeksponert også? Jeg får det veldig velsmakende! Men, selvfølgelig, heller ikke på en fabrikk måte.
Sitat: dopleta
Olenka, vi har skrevet mange ganger at det aldri vil fungere som "i butikken".
Laris, så selvfølgelig, bare fordi det ikke er noe å sammenligne med, og så langt bare sammenlignet med butikken. Og sammenligningen min er ikke bare for røkt smak, men mer for konsistensen av kjøtt, eller noe. Noen skrev tidligere og spurte hvordan det smakte bare kokt, men med røkt smak og lukt. Til slutt fikk jeg rosa laks. Og jeg gjorde rosa laks som dette: Jeg saltet den i 3 dager, la den på kaldrøyking i 20 minutter, tok den ut, forsto ikke noe, kjøttet var vannaktig og fylte det på varmt

minutter. Jeg var bekymret for at jeg plutselig ikke ville være klar. Selv om jeg leste hele emnet på nytt, men ingenting passet i hodet mitt.
Laris, hvordan lager du rosa laks?
Arkady _ru
Det er ikke noe problem å bøye poten, slik at den hviler mot bunnen. Jeg bøyde den generelt for å sjekke koppens stabilitet uten den.
Vinokurova
olgea, Olya, jeg later ikke til å være sannheten i første omgang, men jeg lager aldri fisk i mer enn en halvtime .. det lengste støret er 30 minutter på varmt ... det ble naturligvis saltet tidligere på dagtid .. abbor er vanligvis 10 kalde pluss 15-20 varme ... og kjøler seg alltid i pannen ... Jeg skynder meg ikke å fjerne lokket ... fisken er vanligvis enda bedre etter kjøleskapet ...
lykke til!
olgea
Vinokurova, Alain, ja, jeg forstår allerede at jeg ble frekk over tid. Vel, tilsynelatende vil jeg lære av feilene mine.
Vinokurova
olgea, Ol, det skjer alltid for alle ... fortvil ikke ... du vil ha det deiligste kjøttet og den super smakfulle fisken ... tro meg! du vet, alt kommer med erfaring .. og du bør ikke kalle det en feil!

prøv å salt fisken, og røyk den ... avkjøl den, og den vil virke din som den mest smakfulle ... bedre enn i butikken ...
Elektrisk røykhuskomfyr Brand 6060
smaken var selvfølgelig annerledes ... men nå er den enda mer annerledes .. sannheten er alltid til det bedre !!!

Basja
Jeg røykte ørreten, den ble bare saltet i tre timer, så tørket jeg av overflødig salt med et papirhåndkle, dynket det slik at det ikke var fuktighet og la det på i 10 minutter. kaldrøyking og deretter varmrøyking i 20 minutter. Fisken var uvanlig velsmakende, og etter kjøleskapet, som AlenKa skrev, var det super!
Sitat: Basja
ble våt slik at det ikke var fuktighet

Ninochka, en veldig SANN bemerkning !!! Jeg gjør alltid dette, men jeg glemte å skrive)))
Sitat: Vinokurova
Takk Alain for støtten mens jeg nettopp oversatte lodde og rosa laks. Ribbeina gikk til suppen. Jeg elsker virkelig røkt, for dette kjøpte jeg et røykhus. Jeg vil definitivt kjøre den.
satt i 10 minutter. kaldrøyking og deretter varm i 20 minutter
Nina, jeg har fremdeles en frykt for å bli stekt, selv om jeg har en trykkoker, og så vet jeg at til og med en landsbyhøne kan koke ned på 30 minutter.

Jenter, jeg vil definitivt tømme, takk for rådene. Jeg har veldig lyst til å prøve kaldrøkt makrell fra lana19. Hvordan avslutter jeg abonnementet?
Vinokurova
Olya, hva slags underforberedelse snakker du om? Du skriver selv, salt i tre dager! Jeg salter fisken i en dag ... etter det kan du spise uten å røyke! ...

Personlig likte jeg ikke ren kaldrøyking ...

Basja
Og kaldrøyking, som sådan, vil ikke fungere, for for øyeblikket flisene blir brent, er temperaturen veldig høy ... men dette er min IMHO.
Arkady _ru
Det er ikke kaldrøyking her. Bare varmrøyking med og uten matlaging.
Sitat: Vinokurova
etter det kan du spise uten å røyke! ...
Ja, vel, ja, nå lurer jeg selv på hvorfor jeg bestemte meg for å stappe så mye.
Sitat: Basja
Og kaldrøyking, som sådan, vil ikke fungere,
Det er ikke kaldrøyking her.
Jeg husker at min bestefar fra barndommen hadde et apparat for kaldrøyking, alt var jern, en ildkasse, et langt rør, og til slutt bare en beholder for kjøtt, og det hele ble røkt i flere dager.
Det er klart at du ikke kan forestille deg en slik enhet for kjøkkenet, i prinsippet forventet jeg ikke ekte kaldrøyking fra denne enheten. Jeg vil bare virkelig lære å lage deilige retter ved hjelp av røykefunksjonen.
Sitat: olgea
lage deilige måltider ved hjelp av røykefunksjonen.
Og her er det - enkelt!
Sitat: dopleta
Laris, kan du fortelle oss om den rosa laksen din?
dopleta
Olya, 15 minutter på HK og 10 minutter på den varme (hvis du kutter den veldig tynt, så enda mindre) - det er det. Vel, først har jeg det i omtrent en time, ikke mer, ligger i en vakuumbeholder med krydder (soyasaus, litt salt, litt sukker, urter, pepper), så blir det blottet - og av gårde! For farge kan du legge til paprika.
olgea
Laris, tusen takk, jeg vil absolutt prøve.
Sitat: dopleta
hvis du kutter det veldig tynt, så enda mindre
Lar, i hvilken forstand er det subtilt? porsjonert eller hva? i det minste kunne hun vise meg noe bilde ...
Sitat: Vinokurova
i det minste kunne hun vise meg noe bilde ...
Hvor kan jeg få det til deg i øyeblikket? Den røkt ørreten ble liggende i kjøleskapet på denne måten, en av fire, jeg beklager, utsikten er allerede uovertruffen, men du kan forestille deg volumet - og slike 4 ørret ble røkt 15 på hc og 8 på hc. Men i beholderen varte de bare 20 minutter, de ble smurt med krydder inne og ute i kutt.

Vinokurova
Vel, Duc fant det .. og til og med så deilig ... eh, Larissa .. du har ikke et kryss:
utsikten er allerede uovertruffen
.. Jeg har allerede tatt et forstørrelsesglass for å se ...
Jeg forstod ikke helt om tynt kutting ... Jeg trodde du kuttet den i porsjoner på en eller annen måte for å røyke mindre i tide ... men med bildet falt alt på plass ... jo mer fisk i seksjonen, jo lenger jo tid for varmebehandling ...
Sitat: dopleta
15 for hc og 8 for strømnettet.
Så fort?
Sitat: Vinokurova
Jeg forstod ikke helt om tynt kutting
Alena, jeg snakker om rosa laks. Jeg kuttet den over i ganske tykke biter. Men plutselig elsker noen tynnere, det er slike elskere! Da tar det ikke lang tid!
Så fort?
Ja, de er små, og det er hyppige kutt på sidene. To ting på risten, og høyere!
så røkt ørret,
Laris, men en slik fisk er det mer som hva som går? Hvordan er hovedmåltidet til en side rett? Og for eksempel hva og hvordan gjør man best med øl *?
Og for eksempel øl
Herlig! Så de brukte den etter å ha avkjølt den.
dopleta
Et annet alternativ for øl er en liten fisk, helst en mellomstor, etter å ha holdt den i krydder en liten stund, røyker jeg i 10-15 minutter på HK, og så visner jeg i en elektrisk tørketrommel. Men dette kan bare gjøres med saltvannsfisk, det kan være parasitter i ferskvannsfisk.
Og her er det - enkelt!

annonse ment!
SchuMakher
olgea, se på oppskriftsdelen, det er mye fisk og fiskruller

Jeg la også ut flere alternativer

Sitat: ShuMakher
ta en titt på oppskriftsdelen
Mash, jeg kjenner allerede denne delen nesten utenat
SchuMakher
beklager, så vel, jeg mener, ring
Sitat: ShuMakher
anrop
For hva? Du har ikke fornærmet meg på noen måte. Tvert imot, foreslår du. Takk. Jeg er veldig glad for all hjelp.
Sitat: olgea
Og for eksempel hva og hvordan gjør man best med øl *?
Olya, se du har fortsatt en øl.

Alle oppskrifter

© Mcooker: Beste oppskrifter.

Nettstedsoversikt

Vi anbefaler deg å lese:

Valg og drift av brødprodusenter