Fra Europa til Asia (møte med en multikooker Redmond MRC-01)

Kategori: Blanke
Fra Europa til Asia (møte med en multikooker Redmond MRC -01)

Ingredienser

MV Redmond RMC-01
Auto kjøleskap
Ulike matvarer og litt fantasi

Kokemetode

• God dag alle sammen! Takk for at du var innom, og jeg håper at det du leser vil være nyttig for de som skal reise!
  • I fjor planla vi en tur til Altai (Yarovoye). Totalt måtte jeg overvinne 6700 km fra EUROPA til ASIA og tilbake. Det skjedde slik at mor bor der - vi besøker henne, har ikke sett hverandre "live" på 2 år - alt er på Skype. Vi tenkte lenge hvordan vi skulle gå og bestemte oss for at vi skulle gå med CAR.
  • Forberedelsen fortsatte lenge, det tok nesten et år å forberede seg. Mannen byttet bilen fra en Chevrolet Niva til Great Wall Safe (batteriet i bilen er 65). Det er mange av oss - 5 personer: to voksne og barn som er 1, 3 og 11 år. Det er ikke behagelig å kjøre i Niva, og bagasjerommet er for lite, og det er mange grunner til at vi forlot denne bilen til fordel for Great Wall Safe (jeg vil ikke beskrive). Vi måtte gå 3 dager og 12 timer fra Moskva til Yarovoye og tilbake 3 dager og 6 timer.
  • Mannen min var opptatt med bilen, og jeg fant ut hvordan og hva jeg skulle ta med meg på veien, og hvordan og hvor jeg skulle spise. Siden mat på veikafeer og forskjellige slags "spisesteder" ikke passet meg, måtte jeg løse problemet med mat. Tiden gikk, tankene var i full gang, det var vannkoker og gass. fliser og mange andre alternativer - til slutt slo vi oss ned på MV Redmond RMC - 01. Det er kompakt og lite strøm - akkurat for en maskin. Hun måtte kjøpe en 1200 CONVERTER (kostet 4000 rubler). Fra Europa til Asia (møte med en multikooker Redmond MRC -01)
  • Vi kjøpte også en AUTO KJØLESKAP for 12 volt (4,2 tusen rubler) og et volum på 28 liter (eller 9 flasker for 1,5 liter), temperaturen ble redusert med 19-23 grader fra den nåværende, og hvis det var med kalde akkumulatorer, da temperaturen var og 0 gr, og hvis uten dem så 5-6 gr.
  • For MV ble omformeren kjøpt, spørsmålet forble hva FEED. Jeg ville også ha grøt, suppe og middag. (bakevarer ble byttet ut med informasjonskapsler ...).
  • Liste over produkter jeg tok (kanskje jeg savnet noe):
  • 1. Bokhvete-gryn (porsjonert, da det ikke er nødvendig å skylle) - 2 pakker (5 poser). Vi spiste 2 pakker av gangen.
  • 2. Melk i tetropak 200 ml - 3 stk (for frokostblandinger)
  • 3. Lang ris i poser - 1 pakke. (brukes til suppe fisk og grønnsaksgryte)
  • 4. Pasta - 2 pakker à 400 gr (tilberedt til middag)
  • 5. Hermetiserte hvite bønner - 2 bokser (for borscht)
  • 6. Assorterte grønnsaker "Bonduelle" (gulrøtter, erter, bønner, korn, blomkål) - 3 forbud. (til fiskesuppe og bare spise)
  • 7. Frosne blandede grønnsaker - 2 pakker (til grønnsaksgryte med ris)
  • 8. Tyrkia-kjøttboller (babymat Semper) 125 gr - 2 bokser
  • 9. Hermetisert fisk - 2 bokser (bokser med nøkkel, for ikke å rote med åpning)
  • 10. Borschdressing (gjorde det selv: kål, gulrøtter, løk, rødbeter) alt dette i ett brett under filmen.
  • 11. Koteletter, ferdigstekt, plassert i dampbåt fra MV og frossen - spist i løpet av det første døgnet.
  • 12. Smør "President" 10 gr - 1 pakke. (20 stk)
  • 13. Pate i små krukker med nøkkel -4 stk.
  • 14. Pølser, også frosne - 12 stk
  • 15. Rømme - 1 forbud (bare den første dagen for borscht)
  • 16. Saus
  • 17. Majones
  • 18. Brød
  • 19. Krydder, salt, sukker.
  • 20. Tomater, agurker
  • 21. Bearbeidet ost, vanlig ost
  • 22. Yoghurt for barn og vanlig
  • 23. Alle slags kjeks, tørking, Barney-barn….
  • 24. Babymat til babyer (frokostblandinger i krukker og tetropakker, tørr grøt BR, glass med kjøttmat "Babushkino lukoshko" og Semper, fruktpuré i tetropacks.
  • Her er en slik MENY (alt ble gjentatt i begge retninger):
  • en. Frokost - havregryngrøt (som praksis har vist, kan du lage både ris og hirse - forskjellig matlaging)
  • 2. Lunsj - Borschsuppe, hermetisk fiskesuppe, grønnsaksgryte og ris og paté
  • 3. Middag - koteletter med bokhvete, pølser med bokhvete, horn med pølse.
  • Menyen var ikke variert, siden det ikke er noen mulighet til å "fantasere" på veien. Barna spiste alle det jeg lagde om morgenen og ved lunsjtid, bare den ene åringen måtte mates på kvelden med maten som ble tatt til henne, men den gjennomsnittlige nektet ikke å delta i dette. Derfor, da jeg tok DP, regnet jeg med to. (Noen av produktene forble på vei tilbake, så jeg kjøpte i tillegg bare det som manglet)
  • Jeg la noen produkter i MV på forhånd, så for eksempel bare for å tilsette vann eller melk, siden det syklet mest på fanget mitt. For eksempel: for grøt - havremel, sukker, smør ble lagt på forhånd, og under turen helte hun vann og melk og slo seg umiddelbart på; suppe - la alt unntatt vann, helte det rett før matlaging. Skjeer fra CF lå i hanskerommet, siden grøten måtte omrøres etter tilberedning, slik at den ikke komprimeres, men forblir homogen.
  • Grøt:
  • Borsch:
  • Fra Europa til Asia (møte med en multikooker Redmond MRC -01) Fra Europa til Asia (møte med en multikooker Redmond MRC -01) Fra Europa til Asia (møte med en multikooker Redmond MRC -01) Fra Europa til Asia (møte med en multikooker Redmond MRC -01)
  • Fiskesuppe, grønnsaksgryte med ris:
  • Middag (på hotell):
  • Nå om det viktigste - om arbeidet til MB på vei:
  • Multikookeren ble koblet til via en skjøteledning, spenningen under tilberedning i bevegelse ble holdt 13.1-13.6, avhengig av valgt funksjon. For eksempel var det stabilt på MKash 13.4-13.6, og på Baby Nutrition sank det til 13.0 i begynnelsen av tilberedningen, og planet deretter ut. Det eneste jeg slo av da de stoppet eller kjørte i trafikkork, da spenningen falt til 12.4. Det var ingenting i bilen, ingenting utløste! Så hodeprosessen var kontinuerlig fra turen. Fra Europa til Asia (møte med en multikooker Redmond MRC -01)
  • Og for smulene var det nødvendig å varme mat på en damp, som yoghurt, som ostemassen fra kjøleskapet, som bare brenner vann til grøt eller drikker te. Alt ble raskt forberedt. 5 minutter og du er ferdig. Maten varmes opp raskt (forresten, den varmes opp raskere enn automatisk varmeapparatet som er spesialisert på babymat) og holder varmen.
  • I ferd med å lage mat holdt jeg det på knærne - ikke varmt, det er praktisk å holde det når du koker grøt, men når du supper, måtte du sette en autopute - varm. For suppe, andelene å spise en gang, ca 1,6 liter, ikke mer, siden det også rister på veien - du kan BRENNE deg selv !!!
  • Jeg lagde middag på hotellene. Gjennom hele reisen overnattet vi der 4 ganger (2 i den ene retningen, 2 i den andre).
  • Lett å vaske! Hun la maten ut på tallerkenene og helte vann i den, og siden den var varm, ble vannet raskt oppvarmet.

Merk

Bilen og multikookeren tålte reisen med verdighet. Vi kom ikke innom spisesalen på vei - alle spiste bare av det som var med dem!

For gjenforsikring tok mannen min med seg en gasskomfyr med en gasskanne, de brukte den, men det er mulig uten den, noe jeg gjorde på vei tilbake - jeg fikk den ikke i det hele tatt.
Fra Europa til Asia (møte med en multikooker Redmond MRC -01)

Det eneste vi ikke forutså, var en adapter for et kjøleskap for bil, slik at det kunne plugges inn i et 220V uttak på hotell, men smøret ble hentet tilbake uten det, det smeltet ikke. På neste tur vil vi definitivt kjøpe. Siden på hotell på vei, er ikke kjøleskap gitt for gjester.

Vasilica
Marinochkahvilke gode medmennesker dere er! Takk for en så interessant anmeldelse, jeg leste den som en bok. Selvfølgelig vil dette ikke være nyttig for meg, men jeg vil definitivt fortelle din erfaring til de som reiser med bil.

Gala
Marina, du er en heltinne!
En slik vei, ja, med tre barn og matlaging på farta. Takk for den detaljerte historien, veldig interessant!
Lissa
Bravo! Takk for ideen.
Sitat: + Gala +

Marina, du er en heltinne!
En slik vei, ja med tre barn og matlaging på farta

Her er jeg om det, heltinnen er! Og hvilke smarte barn, de kan ta en slik vei!

Men det er vanskelig for oss, datteren er nummen og jeg også .
Masinen
Marin, prøvde du å lage mat mens du er på farta? Jeg husker at kjelen ble koblet til da bilen sto, men sannheten er at den var 12 volt.
Administrator
Jeg gjør meg klar for reisen, kanskje jeg også kan ta babyen under armhulen?

God rapport for de som er i tvil om hvordan man kan lage mat og spise på farta! rett uten å forlate kassen, det vil si fra rattet og bilen!

Marinka, TAKK!
Sitat: masinen

Marin, prøvde du ikke å lage mat mens du er på farta? Jeg husker at kjelen ble koblet til da bilen sto, men sannheten er at den var 12 volt.

Ja. Jeg måtte slå på ikke i farta - vannet ble varmet opp for undervinden! Ja, i 3 minutter for et par varmet jeg opp til veldig varmt, helte halvparten, det eneste jeg måtte slå på bilen var at motoren skulle fungere.
Sitat: Vasilica

Men det er vanskelig for oss, datteren er nummen og jeg også .

Eldsten tåler ikke det samme, men pillene hjelper! Uten eventyr i denne forbindelse - det var ingen, og til og med ga en gjennomsnittlig tid. Så de er ikke veldig bra for meg og "idrettsutøvere"
Merke
Takk alle sammen! Jeg er veldig fornøyd med at du likte rapporten!
Tanyulya
Marina, rapportere
Bra gjort !!! Du, multikookeren og bilen. Men først og fremst deg
Vri
MarinaTakk for at du deler en så interessant opplevelse! Vennene mine skal på tur med barn til Transcarpathia. Jeg vil absolutt dele denne informasjonen med dem, jeg er sikker på at den vil være nyttig for dem.
Sitat: masinen

Ja, her er det en annen mann som foreslo at hvis batteriet er 75, er det nok uten motor i en halv time
RepeShock

Takk for rapporten! Bra gjort!
yara
Dette er oppskriften !!!!!! Bravo !!!!!!!!!!!
Sitat: Mar_k

Jeg er redd for å lage mat på farta. Jeg tenkte da vi stoppet og kokte med motoren på.
Sitat: masinen

Og det er ikke noe forferdelig! Det er ekstra tid å stoppe, men vi hadde det ikke.
Sitat: Mar_k

Marine, og hvilke nettbrett? Plutselig vil det hjelpe oss, ellers er det tilfeldigvis sykt i byen på bussen.
Rick
Sitat: Mar_k

barn som er 1 år, 3 år og 11 år.
Søster! Mange forstår ikke hvordan vi bærer en ett åring med oss ​​overalt, en patamushta "det er umulig å bære et barn under 3 år i det hele tatt". Du har sikkert hørt denne setningen mer enn en gang. Det er sant, vi har en så langt, men vi ville ha gått med tre. Dere er flotte medmennesker! Og takk for den detaljerte rapporten!
Sitat: Vasilica

Jeg bruker "Dramina" - disse tablettene kan brukes til barn fra 1 år. Fra tidlig barndom ble min eldste datter rystet både i busser og i biler - hun ble plaget, jeg husker noen ganger med overføringer til barnehagen, spesielt om sommeren.
Sitat: Rick

Selvfølgelig, med den første, på grunn av hennes ungdom og forsikringer, var jeg redd for alle, men jeg gikk ikke dit. Da den andre ble født, hadde synspunktene allerede forandret seg, på en eller annen måte ble det lettere å behandle dette, og med den tredje - allerede "om nødvendig, så er det nødvendig." Første gang vi kjørte med den lille jenta var da hun var 3 måneder gammel - de tålte ikke noe, det var flott da.
Sitat: Mar_k

Jeg bruker "Dramina" - disse tablettene kan brukes til barn fra 1 år.

Takk!
Sitat: Mar_k

De hjalp ikke sønnen min og de gjorde meg syk. Jeg kjøper bare myntsugere, som sovjetiske.
Sitat: Rick

Marina! Super! Og jeg misunner, på en hvit måte, selvfølgelig. Vi elsker å reise med bil, men vi har ikke kjørt så lenge, på det meste litt mer enn en dag. Søster! Mange forstår ikke hvordan vi bærer en ett åring med oss ​​overalt, en patamushta "det er umulig å bære et barn under 3 år i det hele tatt".Du har sikkert hørt denne setningen mer enn en gang. Det er sant, vi har en så langt, men vi ville ha gått med tre. Dere er flotte medmennesker! Og takk for den detaljerte rapporten!
NikSV
Marisha!
Fantastisk tur, fantastisk rapport!
Beundre deg!!!
Sitat: masinen

... Min sønn og jeg gikk for første gang da han var ett år gammel. Og med døtrene var det generelt lett, og hun reiste også over hele Europa hvert år))

Dere er flotte medmennesker - reisende! Du trenger ikke være redd, du må bare ta det og gå! Ja, det er skummelt med barn, det er plagsomt ... Men det er så interessant og informativt for alle. Og vent til de blir voksne -
Masinen
Jeg elsker å reise med bil. I dag passerte jeg det polske Schengen-visumet. Vel, polakkene, selvfølgelig .... Gi bare 2 dagers transitt gjennom hele Europa for pokker! I dag forklarte jeg dem at vi trenger minst tre dager, på ingen måte, de forteller deg to dager og går som du vil. De gir 2 der to tilbake. Jeg var lei meg, jeg ville handle i 1 dag (((

... Jeg var lei meg, jeg ville handle i 1 dag (((
Dette er det mest støtende, som er det viktigste i spennet !!!! Jeg liker også å shoppe, se etter noe nytt. Jeg var hos moren min, så jeg klatret opp de små butikkene - alt er interessant !!!
Masinen
Så når jeg går, kjøper jeg alltid ting til barn i Europa, kanskje er det billigere og valget er bedre. Og så tenkte jeg at jeg ville gå dypere inn i teknikken, aa polakker som de visste og fiken viste meg)))
Vel, kanskje vi kommer innom, selvfølgelig, men alt dette vil løpe og ha det travelt. Og vi vil ikke kunne stoppe normalt og må stå opp tidlig, kort sagt, tinn. Jeg mistet vanen med å kjøre sånn. Vel, vi vil slå gjennom, vi er tross alt russere
Lykke til !!!
OlikLelik
Tusen takk for rapporten! Mannen reiser ofte på forretningsreiser, spiser veldig dårlig. Nå vil jeg legge merke til din erfaring! Alt ble malt i detalj! Du er fantastisk !!!!
Omela
Marina, stuss !!!!!! Kan du fortelle oss mer om gjeldende omformer ?? Hvor kjøpte du passordene.
Kara
Marina, elsker

Marinochka, vi har også et dilemma om hvordan vi kan reise mer økonomisk, alene eller med fly / tog. Og hvis du er i bil, så selvfølgelig ingen spisesteder. Fortell meg, beregnet du hvor mye veien kostet (sammen med bensin og alt du kjøpte på veien, apparater, mat, servietter osv.)? Det ville også være interessant å beregne hvor mye bilen din "spiste" på motorveien? Måtte du i tillegg justere / kjøpe noe i den (olje, for eksempel, eller hvilke filtre ...)? Og likevel, er det bare ektefellen din som kjører, eller har du skiftet? Ble du over natten? I så fall hvor?

Beklager en haug med spørsmål, det er like relevant nå som alltid!
Merke
Omela, kjøpt på Qumo-merket for 1200 watt.
KaraSelvfølgelig bestemte vi oss ikke umiddelbart for å reise med bil! Det skjedde slik at mor flyttet til Altai for permanent opphold. Men togturen til henne 72 timer og hvitkalket på den tiden kostet 3600, og vi var 5 av oss, og til og med å ta hensyn til barnebilletter kom det veldig bra ut, men på flyet er det ingen ord i det hele tatt !!!! På banen spiste ikke hesten vår mye, fra 8 til 11 liter, derfor er ikke forbruket for penger stort, og 95 bensin koster omtrent 31 rubler. (generelt ca 20 tusen for veien i begge retninger)
Og vi overnattet på hotell ved veiene bare 4 ganger (dit og tilbake) - for 7 tusen. Og på veien spiste vi på en kafé, men i anstendige, bare 2 - kokk, siste 1000). Det er ikke dyrt, for i forhold til Moskva-priser er dette fullstendig kommunisme !!! Jeg husker ikke hvor mye de brukte på produkter, men litt, omtrent i henhold til listen (i begynnelsen), kan du beregne, og enhetene som først ble kjøpt, skrev kostnadene (MV, omformer, kjøleskap), igjen er dette et engangskjøp og vil tjene mer enn en tur! !!
For det meste kjørte mannen min, han overlot ikke hesten sin til meg, selv om jeg et par ganger erstattet ham, men ikke på motorveien, men på tomme "landeveier", og selv ikke lenge ... Vi kjørte 800 km -900 km om dagen og sov i 6 timer. Det var sant at vi stoppet ofte, som med barn og å mate og alle ting, et sted i 1 time og 2 timer ved lunsjtid, det var 3 stopp per dag + over natten! Det eneste var å skifte olje i bilen, for det var nødvendig å skifte vedlikehold og det er det! Men mannen min forberedte hele bilen nøye for turen !!! Så noe slikt !!!
Irina.
Merke, for en interessant tur, alt er så godt planlagt, i mine tanker gikk jeg denne veien selv. Hvilke gode medmennesker du er, med 3 barn, og til og med med små, var ikke redd for å gå på en slik vei. Slike turer er veldig gunstige for familien, pedagogiske forhold og forhold styrkes.

Veldig informativ for meg. Jeg tar et notat. Jeg visste ikke en gang om den nåværende omformeren at dette skjer for maskiner. Jeg skal vise mannen min, fortelle ham, la ham tenke på dette alternativet.
Åh, jeg forestilte meg hvordan jeg skulle fortelle familien min at jeg tok med meg en multikooker på turen og kokte i den mens vi kjørte, da ville de definitivt si at det ikke var normalt. De ser allerede på meg som rart at jeg har 3 komfyrer, trykkkokere, og da kan jeg ikke leve uten dem på veien.
Marina, og hvilken kraft bør teknikken være? Tilsynelatende er MV bedre enn en liten, for 2-3 liter, jeg har ikke en, min er 5, 6 liter. Hva, en annen å kjøpe? Ta et kontrollskudd for dem?
Merke
Irina., Takk!!! Ja, turen er veldig spennende !!! En kostnad for munterhet for hele året !!! Vi gleder oss til vi drar !!!
Og teknikken må være lite strøm, der ikke mer enn 350-400 W, eller omformeren er kraftigere og da trengs et batteri med større kraft !!! Vi har en omformer for 1200 og for en jævla 65 det ser ut ... Hvis du lager mat på et hotell, så kan du ta en stor, og jeg er i bilen mens jeg kjører grøt, suppe, så det er bare å stoppe og spise !!!
Allegra
Marina, flott! Bra gjort!
Og MV kunne ikke settes under føttene dine? For ikke å holde ...
irysikf
Supertema! Takk for rapporten. Og jeg hadde fortsatt en idé, du kan også bruke mesteren til å lage eggerøre og ikke bare (for en rekke menyer eller for de som ikke liker grøt), den er liten og perfekt for reiser . Her er en Temka på den (beklager, jeg kan ikke gjøre Tyts) https://Mcooker-non.tomathouse.com/index.php@option=com_smf&topic=334853.0
Merke
irysikf, Jeg tar noe slikt med meg - den samme laveffekten https://Mcooker-non.tomathouse.com/index.php@option=com_smf&topic=382950.0
Sitat: Allegra

Marina, flott! Bra gjort!
Og MV kunne ikke settes under føttene dine? For ikke å holde ...
Jeg holder MV bare under tilberedningen, og jeg legger også en pute under den, slik at det er mer praktisk å holde den og ikke rister mye! Hvis du er i beina, er det mulig, bare hvis ikke suppe, men den andre, for ikke å sprute!
irysikf
Sitat: Mar_k
Nå, hvis jeg hadde blitt tilpasset til å sette på den og slik at den ikke skulle riste, ville den ikke pumpe, selv om det virker for meg at de kinesiske håndverkere allerede har oppfunnet den
Merke
irysikf, det er nødvendig å tenke og søke !!! Kanskje jeg tenker på noe !!!
Omela
Marina, takk. Jeg vil se!
Mariposa
Blimey !! Jeg er overrasket!
Vel, dette viser seg å være nesten et hus på hjul) Bare det er ingen sjel
Merke
Mariposa, og her er det !!! mannen min kjøpte en spesiell sammenleggbar container, kalt en road shower !!! Men vi slapp å bruke den, men det var bare i tilfelle !!!
Irina.
Merke, Marinaer du fortsatt på ferie eller er du allerede hjemme? Jeg venter på en ny historie om en tur med en multikoker osv.
Merke
Irina., Jeg er allerede hjemme !!! Ankom som for en uke siden !! De ordnet opp litt, sendte barna til barnehagen, det var 2000 bilder igjen å demontere. Jeg vil definitivt fortelle deg hvordan jeg gikk!
Vi besøkte også Chelyabinsk som passerte gjennom, vi klarte å se noe!
Det er bra!!!
Analyser bildene og vær så snill.
SmiLena
Merke, les hele emnet ivrig, kanskje savnet nye historier om turene, kast en lenke hvor du kan lese. Veldig interessant . Jeg kjøpte meg den samme tregkokeren og en pannekake, og nå tenker jeg om jeg skal ta den med på tur. Jeg skal til leiren, det ser ut til å være tre måltider om dagen, men babyen min er 2 år gammel, jeg vet ikke om han vil spise mat fra kantina
Merke
SmiLena, takk for at du besøkte siden! Av helsemessige årsaker fortsatte jeg ikke rapporten, selv om jeg vil gjøre det! Og turen var veldig interessant, jeg tok med meg noen flere enheter

Alle oppskrifter

Tilfeldige oppskrifter

Flere tilfeldige oppskrifter
© Mcooker: Beste oppskrifter.

Nettstedsoversikt

Vi anbefaler deg å lese:

Valg og drift av brødprodusenter