Char på en pute med basilikum og karamelliserte bær med grønn kremet saus

Kategori: Fiskemåltider

Smør 1 ss. l.
Oliven olje 1 ss. l.
Mel 1 ss. l. med et lysbilde
Fet rømme (kremen min med et fettinnhold på 32% er litt sur) 3 ss. l.
Melk for å bringe sausen til ønsket tilstand
Basilikum forlater ung
Spinat forlater unge
For fiskemarinaden:
Oliven olje
Grovt havsalt
Fersk timian (jeg har tørket timian)
Basilikum forlater ung
hvit pepper
Sitronsaft

Kokemetode

• Marinerende fisk:
  • Tine fisken, vask huden godt.
  • Mølle.
  • Gni med timian, basilikum, nykvernet hvit pepper. Dryss over sitronsaft og ekstra jomfruolivenolje. La marinere i 30 minutter.
  • Saus tilberedning:
  • Finhakk greenene. Ha smør i pannen: smør og oliven. Smelt over middels varme. Tilsett mel og gni godt med smør. Det viser seg å være en ganske tykk klump. Mal det hele tiden, stek det. Senk deretter varmen og hell rømme etter et halvt minutt. Pund alt godt til det er glatt og silkeaktig. Fortynn litt med melk til tykk rømme. La oss legge til litt grønt. Øk varmen til middels, og kok litt ned under omrøring. La oss smake med salt. Dekk til og slå av. Sausen er klar.
  • Steke fisk:
  • Forvarm ovnen til 200 grader. Salt fisken og ha i grillpannen. Stek i ca 12 minutter. Ideell for å bare grille.
  • Berry pute forberedelse:
  • Vask friske bær og skrell dem. Eller vi vil tine frosne bær. Legg i en sil for å tørke ut og la overflødig juice stå. aromatiske kirsebær og stikkelsbær med litt surhet oppførte seg vakkert i denne retten, utover all ros. Smelt deretter sukkeret i en tørr stekepanne. Kast raskt inn bærene. Vi blander. Ferdig.
  • Registrering og innlevering:
  • Pynt retten med friske basilikumblader.
  • Loach på en pute med basilikum og karamelliserte bær med grønn kremet saus
  • Vi sprer bærputen. På toppen av fisken vår. Tilsett sausen.

Matlagingsprogram:

grille

Merk

Og det bar meg til butikken i dag. For melk - bare for melk. Jeg bar knapt posen. Og for meg - en vakker fisk for handlingen, elsker jeg - røye.
Mer om det. Den røde røya er en slektning av laksearten. All fisk i denne gruppen har en kvalitet til felles - de er uten skalaer. Det er derfor at røyefisken etter koking (spesielt steking eller steking) alltid viser seg å være velsmakende og spesielt sprø. Som regel blir små røyefisk i salg, noe som anses som veldig praktisk å bruke: for eksempel kan du kjøpe fisk med en eller to stykker per gjennomsnittlig spiser. DEN VIKTIGSTE TINGEN!!!! Samtidig er røyefisken ikke tørr, men den er ikke så fet som for eksempel laks, og derfor er det ekstremt viktig å ikke overeksponere den i ovnen, det vil si å ikke tørke den ut. Og det er flere ganger billigere !!!
Når vi snakker om dette matvaren fra et kulinarisk synspunkt, er det verdt å merke seg at røyefisken etter temperaturforedling nesten ikke reduseres i størrelse, mens alle dens ernæringsegenskaper sammen med et attraktivt utseende er utmerket bevart. Forresten, for matlaging, bruker kokker ofte ikke bare hele kropper av røyefisk, men også fileter og biffer.Som regel blir røyefisk vanligvis stekt eller bakt i ovnen. Lettsaltet og røkt røye er generelt anerkjent som en ekte delikatesse. Røye fiskekjøtt er preget av ømhet og en vakker skarlagenrød eller oransje fargetone. De bruker gjerne den til å lage deilig og solid fiskesuppe eller gjøre den til en fyll for paier.
Den utvilsomme fordelen med røyefisk for menneskers helse ligger i at kjøttet er rikt på omega-3 (fettsyrer), takket være at kroppen vår utvikler beskyttende funksjoner i kampen mot inflammatoriske prosesser. I tillegg forhindrer disse stoffene dannelsen av blodpropp og blodpropp, som igjen kan bli den viktigste årsaken til hjerteinfarkt.
Det er vitenskapelig bevist og underbygget at hundre gram av denne fisken inneholder det daglige behovet for vitamin E med halvparten av vitaminene B6 og B12 som er nødvendige for menneskekroppen, så vel som magnesium, jern og niacin. Fordelene med røyefisk er åpenbare selv i røkt eller saltet form, siden den inneholder en økt mengde av et slikt stoff som kalsium.
Fisken ble umiddelbart delt: del for salting, del for suppe for barn, vel, og de vakreste filene ... fortsett, fantasien min !!!!! Gå for det og ikke stopp !!!!
Loach på en pute med basilikum og karamelliserte bær med grønn kremet saus
I uansett vær kan du ikke overtale menn med desserter alene! De må jobbe. Et justert kosthold vil hjelpe deg med å takle varmen bedre. Det er godt å spise fisk, kjøtt (magert) og selvfølgelig frukt og grønnsaker i varmen. Den deilige kombinasjonen av bakt aromatisk fiskefilet, den mest delikate sausen og søtsur karamelliserte bær forbløffet og betatt. Jeg husker og vil fremdeles. Nei nei ...

olgea
Jeg spytt, hvordan jeg elsker fisk. Jeg tok aldri røye, selv om du har en stor fisk, og vi selger liten fisk under dette navnet, omtrent på størrelse med elveørret. Det vil være nødvendig å være oppmerksom. Takke.
Lanochka007
For en rett! Jeg elsker veldig mye fisk, dette er det eneste navnet jeg hører for første gang. Irina, innrøm hvor du kan få en slik skjønnhet!
Mikhaska
Jeg elsker røye høyt og hengiven! Ja du, irsk, du vet allerede om det. Og jeg tilberedte en kul saus til den! Det ble bra! Svært velsmakende!
Sitat: olgea
Olga takk for oppmerksomheten din til oppskriften. Fisken virker stor på bildet, men den er egentlig ganske stor for røye. Jeg gravde opp hele utstillingsvinduet. Men på den annen side, i vedhenget (pakket av fortiden), er det en liten innsjø. Resten av fisken var ikke stor. Men jeg gravde hardt.
Sitat: Lanochka007
For en rett! Jeg elsker veldig mye fisk, dette er det eneste navnet jeg noen gang har hørt. Irina, innrøm hvor du kan få en slik skjønnhet!
Landskvinne !!! Hurra !!! Så glad! I Rublevskoye nå er handlingen på 49 900. Jeg bor i nærheten av Globo ... Jeg gikk ... etter melk ... Det er også sett for laksefiskesuppe nå på 25 000. Vakker. Jeg hadde ikke nok penger, det er synd. Skjønt - du avrimer det og du vet ikke hva du får. Og fisken er fin - fersk (som det er vanskelig å forvente fra Rublevsky. Vi tar alltid inn Vitalyur). Vannet tines ikke i det hele tatt. Lukten av røye. Kanskje jeg er heldig, selvfølgelig. Jeg anbefaler. Snarere lønnen til mannen min - jeg tar den.
Sitat: Mikhaska
Jeg elsker røye høyt og hengiven! Ja, du, irske, vet allerede om dette.
Å, siden du elsker fisk, pusen min, er det ingen som elsker - helt sikkert
Og jeg tilberedte en kul saus til den! Det ble bra! Svært velsmakende!
Vanligvis ikke velsmakende! Fantastisk. Fisk og bær er nå min kjærlighet. Jeg vil ikke engang karamellisere. Bare spis sammen!
Sitat: Tumanchik
som det er vanskelig å forvente fra Rublevsky. vi tar alltid inn Vitalyur)
Like måte. Jeg drar raskt til Rublevsky i dag, selv om det er mer praktisk for meg å besøke Uruchye.
Sitat: Lanochka007
så jeg tror hele nettverket vil være. Jeg sendte moren min til Molodechno i Rublevsky for fisk. Det vil gå i dag.
Tumanchiktakk for hintet

Rada-dms
Jeg har ikke smakt en ung loach ennå, takket være deg, irske, vil jeg nøye se etter en oppskrift på dette! : jente-ja
Lanochka007
Jeg løp inn for å rapportere: Jeg kjøpte røya samme dag, og det er bra at jeg gikk, fordi folket tok fisken, jeg har kanskje ikke nok. Loach ble ikke malt, fordi fisken ikke var stor, en bit per porsjon, så den ble bakt med et helt kadaver. Det viste seg å være veldig velsmakende, sausen viste seg å være veldig passende, jeg la litt gurkemeie i den for farge, men jeg hadde ikke nok til bærene, hjemmene etterlyste presset middag, de lot meg ikke ta et bilde. Fisken er fortsatt, neste gang vil jeg legge til en fotosession. Takk for oppskriften
Sitat: Rada-dms
Jeg har ikke prøvd loach ennå
Jeg anbefaler Olga på det sterkeste. Jeg har alltid elsket fisk, men etter røya skjønte jeg at jeg elsker det!
Sitat: Lanochka007
fordi folket tok fisken, hadde jeg kanskje ikke nok.
Svetochka, for en fin fyr du er! I tårer var jeg bekymret for om vi skulle få tid til å få lønn før handlingen var over. 20 den siste handlingsdagen - jeg klarte det !!!!! men det var ingen så store. Jeg kjøpte to mellomstore (små i lasten - sovdep uheldig). og i dag til familiens fredagsfest kokte jeg en hel fisk på en bærpute. Jeg tilberedte ikke sausen på grunn av kaloriinnholdet. Men bærene er en dobbel porsjon! Loach på en pute med basilikum og karamelliserte bær med grønn kremet saus
Mannen ba også om ris med provencalske urter og svarte bønner. Slik gikk ferien
Loach på en pute med basilikum og karamelliserte bær med grønn kremet saus
Det var veldig velsmakende. En ekstraordinær fisk.
Ikke så fett som laks, men mye saftigere enn rosa laks.
Og jeg ble også rammet av friskheten. Fra Rublevsky - en hyggelig sjelden overraskelse.
Shyloopaya
Tusen takk for den interessante oppskriften!
Om en så fantastisk fisk, en tett kvinne, har jeg ikke hørt før. Jeg respekterer og elsker laks og ørret lojalt, men denne skjønnheten flyter forbi. Vi må raskt fylle ut hullene, hvis jeg finner ...
Veldig vakkert, så jeg vil ha en fisk nå ..
Klokken 3 ble det mørkt

Z. S TumanchikJeg beundrer (jeg sikler) det siste bildet, øyet fanget i bakgrunnen.
Hva står på et fat, en tomat med en slags pasta og sopp? Det ser veldig solid ut, jeg kan ikke finne ut hva slags dyr.
Og på et fat - aspic?
Det er vakkert, jeg vil vite alt :-)
Sitat: Shilopopaya
Z. S Tumanchik, jeg beundrer (jeg sikler) det siste bildet, øyet mitt er fanget i bakgrunnen.
Og på et fat - aspic?
Det er vakkert, jeg vil vite alt :-)
Takk Natasha for tilbakemeldingen! Det var veldig velsmakende! Og andre retter: Tomater med morbærsopp

Gelerte tomater (Tumanchik)

Men aspic

Gelerte grønnsaker på en ost-hvitløkspute (Tumanchik)

Shyloopaya
Takk for den femte gangen, jeg dro for å studere og til bokmerker.
Veldig fargerik og frisk, jeg elsker denne estetikken i forretter. En tallerken på bordet og du setter gjestene også - Wah, wah, hvilken kone du har!
Jeg mistenkte at det var en formulering i oppskriftene, men klokka 3 fra nettbrettet - bare glede og å plage snille mennesker med spørsmål)
Ha en fin dag til deg og din familie!
Sitat: Shilopopaya

viste mannen sin
lisa11441
Deilig, jeg har tatt bort til bokmerker !!!!
Sitat: lisa11441

å, jeg liker veldig godt å lage fisk sånn! det er synd at røya ikke lenger er på lager. men den erstatter også perfekt coho laks. det viktigste er ikke å overkokte. nøyaktig 12 minutter i en forvarmet ovn!
lisa11441
Sitat: Tumanchik
Takk for hintet
GTI Tatiana
Tumanchik, så heldig meg i dag jeg lette etter på forumet hva jeg skulle lage mat av røye. Og den første oppskriften var din. Jeg skal lage mat til middag.
Zamorochka med bær. Det er ikke noe slikt. Kanskje for tyttebær? Rips?
Vel, eller uten bær, men dette er en annen smak på tallerkenen, selvfølgelig.
takke

Alle oppskrifter

© Mcooker: beste oppskrifter.

Nettstedsoversikt

Vi anbefaler deg å lese:

Valg og drift av brødprodusenter